onsdag 26 november 2014

Grön onsdag med OPI Christmas Gone Plaid + info om holofredag

Även om jag är på tjänsteresa i Göteborg (tokförkyld, minus för det, men äntligen ska jag får träffa Ninni, stort plus!) är det naturligtvis grön onsdag hos Karin som vanligt. Jag bidrar denna vecka med ett särskilt tjusigt jullack, Christmas Gone Plaid  från OPIs julkollektion OPI Gwen Stefani Holiday 2014.Utmärkta lackegenskaper och finfin färg!

När vi ändå är inne på temadagar vill jag flagga lite för veckans holofredag. Då kör vi så det ryker, men sedan tar holofredag paus på obestämd tid. Det är helt enkelt för mörkt och händer för mycket annat i livet (för de flesta, att döma av det sviktande deltagarantalet...). Kanske återuppstår denna regnbågsfyllda långkörare i en eller annan form så småningom, kanske inte.




14 kommentarer:

  1. Det ska bli så kul att ses! Konstigt - men jag är nästan lite nervös! :-) Fånigt va?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte fatt att jag missade denna kommentaren innan, sorry! Vad kul vi hade, och vad gott det var :)

      Radera
  2. Förstår att holofredag får en liten paus. Inget konstigt alls. Det blir säkert att man firar med lite regnbågar på fredagar ändå. Samtidigt behöver man inte må dåligt av att visa ett helt vanligt lack på en fredag. :D Fint grönt lack men det känns som att jag har några liknande i samlingen redan så detta behöver jag inte lägga pengar på. Pju. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske tur för plånkan ;)

      Ja, nu kan man ju smygfira holofredag ändå, när man hinner och har sol!

      Radera
  3. Gillar nyansen! Förstår helt din paus. Hoppas du kommer tillbaka dock!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag också!

      Kanske när solen gör come back ;)

      Radera
  4. CGP är så fin! Förstår helt ditt beslut om paus för holofredag, det har varit hopplöst att fota holosar på sistone...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ja, det känns trist att lägga ut så mkt halvdanna bilder :)

      Radera
  5. Jag har ju inte så många holosar att jag har hängt mej trött här direkt, men förstår dej. Årstiden gör oss illa på olika vis. Och ens välmående går absolut i första hand. Tackar för den här tiden och hoppas det vänder fort.
    Fin grön också skulle jag säja:)

    SvaraRadera
  6. Snyggt lack verkligen! Förstår absolut att holofredag får pausa, du har ju gjort ett helt fantastiskt jobb utan tvekan och förstår att det är lite för mkt i ditt liv för att orka hålla igång temadagen under den långa mörka vintern. Hoppas på att det tar fart igen till våren men är så inte fallet får vi vara glada för den långa tid vi fått njuta av holofredagarna:)

    SvaraRadera
  7. Jag förstår helt att du pausar holofredag ett tag. För min del har jag inte haft något sug alls efter holosar nu när det har varit så mörkt, men jag vet att det kommer tillbaka i vår, och jag har flera fina hololack som står och väntar på min uppmärksamhet! Jag hoppas att det kommer tillbaka till våren!

    Det är en fin grön det där! Jag är svag för den typen av lack, men jag har nog några liknande redan, så jag kan nog hålla mig från att köpa det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om livet som tvåbarnsmamma tillåter blir det nog come back ;)

      Radera