måndag 20 december 2010

Tips till Emilie!

Min kompis är på vinterkrämsjakt. Här kommer några tips till henne på fina julaskar från apoteken, innehållandes några av de krämer hon spanat på:

På flera apotek finns en necessär med Avènes kräm för extremt känslig eller intolerant hud, Skin Recovery Cream och en liten flaska av ansiktssprayen Eau Thermale för ca 195 kr.


Man kan också hitta Cliniderm Active Protection Day Cream tillsammans med min favoritrengöring
Pure renewal cleansing foam från samma märke för 219 kr.


Apotek Hjärtat kan man istället få Cliniderm Active Protection Day Cream tillsammans med läppbalsammet Lip Repair för 249 kr.

5 kommentarer:

  1. Har försökt att vinna flera set med Cliniderm. Har tyvärr inte haft turen med mig :(

    Skulle gärna ha testat läppbalsamet och deras rengöringsprodukter. Speciellt de du gillade.

    SvaraRadera
  2. hmm, jag ska nog köpa Avene förpackningen. Testa ansiktskrämen. Spray "vattnet" har jag redan testat och jag tycker att Vichys är bättre. Bättre stril på munstycket.

    MVH Tikaha

    SvaraRadera
  3. Tack söta! Jag har dock fortfarande mkt svår beslutsångest... De krämer jag fick låna av dig har varit bra, men den där barrier repair creme har jag nog faktiskt fått en och annan finne av. Active protection funkar bättre, men kanske skulle jag behöva lite mer fukt? Hur göra? Apoteket har dessutom 20 % på Avènes krämer just nu. Hjälp! :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Svar: Tack så mycket, vad snäll du är! :D

    SvaraRadera
  5. Carina: Hoppas att du lyckas komma över läppbalsam och rengöring i framtiden, de är kanonbra!

    Tikaha: Vichy har jag inte testat, men nu blev jag nyfiken =)

    Emilie: Tur att jag inte är för sent ute med tipsen! Vi får diskutera igenom ordentligt på onsdag! kram!

    Och 20% säger du... Spännande!

    Sara: Varsågod!

    SvaraRadera