onsdag 8 december 2010

En beauty 3a: Vinterrutin


Veckans beauty 3a hos bästa bitchen är vintersmörj. Jag får svårt att begränsa mig! Jag vill tipsa om krämer, rengöringar, läppgunk, handkräm, nagelvård osv. Till sist blir dock mina tre tips:
  1. Cliniderm Velvety Smooth Cleansing Oil. Vi har inte känt varandra så länge, men oj, vad bra den är! Byt ut din vanliga rengöring mot en olja om du har torr hud.
  2. Cliniderms Age Delay Serum. Lägg till ett serum till din hudvårdrutin morgon och kväll, det gör underverk!
  3. Hydrance Optimale Riche från Avène är en av de bästa krämer jag testat, den är underbart skön. Den har också en lättare syster, för dig som inte har fullt så torr hud. Läs mer om den här!

10 kommentarer:

  1. Javisst, håller med. Cliniderms olja är en av de bästa jag någonsin testat!!! :)

    SvaraRadera
  2. Det verkar som om jag behöver göra ett Cliniderm-inköp ... Har aldrig testat märket förut, men nu blev jag sugen!

    SvaraRadera
  3. Darling: Ja! Varför har jag inte testat den tidigare?!

    Språkvårdaren: Gör det =)

    SvaraRadera
  4. Lät som riktigt bra grejer. Var köper du krämen?

    SvaraRadera
  5. Emma P: Den finns nog på de flesta apotek, Doc Morris har ev lite större sortiment än övriga.

    SvaraRadera
  6. Skriver upp den här oljan på önskelistan :) Har glömt det tidigare, så nu åker den upp på studs!

    SvaraRadera
  7. Carina: Hoppas att din önskan slår in =)

    SvaraRadera
  8. Tipptopp, då ska jag kolla där! Trodde det var en apotekspryl, men var inte säker...

    SvaraRadera
  9. När ska serumet användas? efter rengöring och innan nattkräm?
    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  10. Emma P: Hoppas att du hittar!

    Vanillasugar: Vad kul att du gillar bloggen! Serum kan användas både under dag- och nattkräm. Man eller bara under den ena, men får prova sig fram!

    SvaraRadera