torsdag 2 december 2010

Thousand Stars och award


När jag sminkade mig i grått och rosa för ett tag sedan tänkte jag på den tjusiga duon från Lumene som jag tror heter Thousand Stars (till vänster i bild). Jag har spanat in den på både Åhléns och Kicks. Visserligen har jag många rosa eller grå skuggor redan, men kombinationen ser så fin ut och lystern verkar fantastisk. Att det är frågan om begränsad upplaga gör inte habegäret mindre...

Idag fick jag två Beautiful Blogger Awards, en av bästa nagelbloggaren Anne på Nailtastic och en av fina Lina på Make it Fab, en härlig blogg som jag följt väldigt länge. Tusen tack för dem! De fina motiveringarna värmde verkligen! Tyvärr är jag en lite tråkig typ som inte drar utmaningen ett varv till. Den har redan varit här två gånger, och mer än 14 intressanta saker om mig lyckas jag inte hitta på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar