tisdag 28 december 2010

Mörkt blått från dan före dan före dan


Strax före jul skyndade jag iväg på kanonkul 30-årsfirande direkt efter jobbet. Såhär såg jag ut då! När man sminkar sig vid femtiden finns ju tyvärr inget dagsljus att fota i, så ni får föreställa er att det såg bättre ut i verkligheten! På naglarna hade jag mitt påfågliga Alessandrolack.


Till sminkningen använde jag skuggor ur Stilas Boldly Beautiful Eyeshadow Palette, kajalen Midnight, Lash Doubling Mascara UDPP, Instant Lift for Brows från Clinique, YSL Touche Èclat, läppstiftet Jelly Kiss i Rose Blush från IsaDoras kommande vårkollektion Fanciful och mineralfoundationen Almost Powder Makeup spf 15 från Clinique.

9 kommentarer:

  1. intensivt och dramatiskt :o), tjusigt!

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut! Och kul att äntligen komma in på din blogg. jag har stora blogspot-problem med mitt mobila bredband. Eller om det är något annat. Alla fall öppnas inte blogspotsidor alla gånger...

    SvaraRadera
  3. Privy Counsellor: Tack!

    Ninni: Tack!

    Linda: Tack!

    Sminkan: Tackar! Välkommen tillbaka =)

    SvaraRadera