fredag 3 december 2010

Vintertips: Cliniderm Lip Repair



För någon vecka sedan fick jag hem höstnyheten Lip Repair från Cliniderm för testning. Detta näst intill ofärgade läppbalsam är en del av märkets Skin Protection System och ska ge fukt och vård till torra läppar med hjälp av antioxidanten Q10 och Vitamin E. Lip Repair är oparfymerad och kostar 89 kr. Vill ni läsa mer om den kan man göra det hos Cliniderm här.

Av rubriken att döma och av att tuben redan hunnit bli sliten av allt åkande i handväskan förstår ni säkert att jag gillar produkten. Det är riktigt skönt läppbalsam som direkt kvalar in bland mina gamla favoriter från Avène, Elizabeth Arden och Rosebud . Det är högst sannolikt att jag köper en ny när den tar slut. Plus i kanten för priset, tillgängligheten, praktiska förpackningen och den milda vanlijdoften
Betyg: 5 av 5, rekommenderas starkt!

8 kommentarer:

  1. Har dina läppar blivit mindre torra av den? Eller har de hunnit att bli helt normala igen?

    SvaraRadera
  2. Carina: Svårt att säga! Jag kan ju inte jämföra med "ingenting", eftersom jag alltid använder något... Dock kan man säga att mina läppar håller sig otorra och normala med både detta läppbalsam och de andra tre varianterna som är länkade i texten. Det är nog ett "ja" som är svaret på frågan =)

    SvaraRadera
  3. Tack!

    Var bara nyfiken, för jag vill gärna testa fler läpp-produkter som håller läpparna normala och inte bara gör reklam för att de återfuktar läpparna och så fungerar de inte.

    Har hört gott om den du skriver om av ett par andra bloggare, så när barnbidraget kommer i December ska denna inhandlas, för mina läppar är inte helt återställda sedans katastrofen med min test av Shea Lip Butter :(

    SvaraRadera
  4. Haha ser hemskt ut... jag snor av barnens barnbidrags pengar till mig själv ;)

    SvaraRadera
  5. Låter som en skön läpprodukt, ska spanas in! :)

    SvaraRadera
  6. Carina: Hoppas att detta funkar för dig! Jag tycker inte att det ser så hemskt ut, var och en gör ju som den vill med sina pengar ;)

    Josephine: Gör det!

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset! Jag behöver nytt läppsmörj att ha i fickan/handväskan.

    SvaraRadera
  8. Mybeautyspots/Marika: Vrsågod =)

    SvaraRadera