torsdag 23 december 2010

Tur hos Clinique



Jag har haft en sådan fantastisk tur att jag vann en egen Almost Powder Makeup spf 15 i Cliniques Twitter-jukalender. Jag är ju väldigt förtjust i min Superbalanced Powder Makeup spf 15 Mineral Rich Formula, så det ska bli kul att testa dess storasyster! När vi ändå är inne på den (Superbalanced, alltså), vill jag passa på att göra en rättelse till min recension: Jag skrev att den ljusaste nyansen höll på att bli för mörk för mig nu till vintern, men det stämmer faktiskt inte alls!

I Almost Powder fick jag den ljusaste nyansen, Neutral Fair, och den verkar fungera utmärkt! Recension kommer när jag hunnit testa ordentligt!

4 kommentarer:

  1. Åh vad kul, jag vann ett minikit med redness-serien :)

    SvaraRadera
  2. Josephine: Det låter också som en kanonvinst! Härligt med lite extra klappar =)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jag är väldigt förtjust i min Almost Powder!

    SvaraRadera
  4. Ninni: Tackar! Jag har stora förhoppningar, vi brukar ju tycka ganska lika om Cliniques mineraler =)

    SvaraRadera