måndag 27 december 2010

Mer om IsaDoras vårrouge!


Det nya stiftrouget Glow Stick Blusher ur IsaDoras kommande vårkollektion Fanciful kommer, vad jag vet, i färgen Rose Bud. Jag hoppas på fler nyanser framöver!

Stiftet skimrar precis lagom mycket och innehåller fuktighetsbevarande jojobaolja och antioxidanterna vitamin C och E. Jag minns att jag haft ett liknande stift från IsaDora för många år sedan, och att jag gillade det mycket.



Här har jag försökt ordna fram ett färgprov på handryggen. Det är rysligt svårt att fånga på bild på själva kinderna. Färgen är vid första anblick kall, men har även varma undertoner, vilket gör att jag tror att den passar de flesta.

9 kommentarer:

  1. Det ser otroligt fint ut! Ska bli spännande att se det live i butiken sen!

    SvaraRadera
  2. Rouget är nog det enda ur den kollektionen som jag kan tänka mig att köpa. De flesta pasteller försvinner i mitt ansikte och vattnar ur min hudfärg. Men rouget ser ju superfint ut!

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut! Jag har provat liknande från Clinique tidigare och gillar stiftrouge mycket!

    Tack för igår :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Lina: Du måste absolut spana in!

    Ninni: Jag tror att du skulle gilla det!

    Pernilla: Jag har också några sådana (skrämmande många, med tanke på att alla kommer från gwp:s...).

    Tack själv! Det var verkligen mysigt! Hoppas att ni kom hem ordentligt idag! kram!

    SvaraRadera
  5. Josephine: Det är precis lika fint som det ser ut =)

    SvaraRadera
  6. Det ser precis lika fint ut som jag hade hoppats på. Jag är också väldigt sugen på rougesticket. Det liknar faktiskt mitt All over colour stick från e.l.f i färgen Lilac petal.

    SvaraRadera
  7. Honi: Ja =)

    Lineofbeauty: Det är det =) Det vore kul med en jämförelse mellan de båda!

    SvaraRadera