torsdag 2 december 2010

Illgrönt



Jag hoppas att ni inte tröttnar på min nya Book of Shadows, för jag är lite besatt av att prova mig igenom den. Idag kom turen till den frestande knallgröna skuggan Kush. Jag kombinerade den med persikoglittriga Snatch och silvervita Uzi. De senare är glittriga, vilket jag egentligen inte gillar, men om man slår av penseln innan applicering följer det inte med så mycket glitter.


Utöver paletten använde jag maskara från IsaDora, kajalen Graffiti och rouget/lysterpudret Georgia från Benefit.


7 kommentarer:

  1. Jag har också använt min palett idag men det blev Money, Hight och Radium.
    Kush är riktigt riktigt fin, måste prova den snart!

    SvaraRadera
  2. Åh, den där gröna färgen är jättefin, nu blev jag lite sugen på gamla hederliga skuggan Leif från Fyrinnae, kanske ska ta och damma av den idag...

    SvaraRadera
  3. Lina:Det låter som en jättefin kombination! Detta är verkligen möjligheternas palett =)

    Ninni: Tack! Jag blir alltid sugen på Leif när jag ser den hos andra, men jag är inte riktigt kompis med lösa skuggor...

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt! Jag tror faktiskt inte jag har testat kusk. Men ska göra såklart för den ses superfin ut...

    SvaraRadera
  5. Emma P: Tack! Ja, gör det genast!

    SvaraRadera
  6. Privy Counsellor: =) Vad kul att du kan kommentera nu! Mkt uppmuntrande på morgonkvisten!

    SvaraRadera