söndag 31 maj 2015

NOTD: en hudnära skittle med Depend och OPI

Här ser ni en NOTD där jag beslöt mig för att prova de lite mer neutrala och hudtonade lacken från Depend sommarkollektionen (här i nya syrengenomsläppliga formulan Depend O2.Väl på visade det sig att 449 egentligen är mer pastelligt ljust ljust orangeapriskost, kanske lite utanför skalan. 451 däremot är mer kaffelatte-tonat och 450 mer aprikost à la ljus hy. 452 är en tjusig roséguld med kopparglitter. Inte dumt!

Hela manikyren är ganska olik vad jag brukar ha på naglarna, jag gillar ju färgstarkt, men jag trivs förvånande bra ändå.

Jag vill ändå skoja till manikyren liiite mer, så Rose of Light kommer från OPIs Spotlight on Glitter åkte på på långfingret. Blev min skittle en skittlette då, mån tro? 

Missa inte att tävla om Depends nya gelhybridlack 7day tillsammans med fem fina färger ur vårkollektionen 2105!



4 kommentarer: