torsdag 7 maj 2015

Nyhet: Clinique Turnaround Revitalizing

Har ni sett?! En hel ny serie från Clinique att testa! Turnaround Revitalizing ska återuppväcka huden från djupet och ge ny hälsosam lyster. Med tanke på hur mycket jag gillar Turnaround Overnight Radiance Moisturizer är förväntningarna skyhöga. I nya Turnaround Revitalizing ingår:
Turnaround Revitalizing Lotion (210 kr)
Turnaround Revitalizing Treatment Oil (355 kr)
Turnaround Daytime Revitalizing Moisturizer (365 kr)
Turnaround Revitalizing Serum (520 kr)
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer (480 kr)
Turnaround Revitalizing Instant Facial (475 kr)
Inlägget här blir ett kort smakprov, jag vill hinna gå igenom hela pressmaterialet innan jag berättar mer ingående om produkterna. Sedan återstår det angenäma probelmet att bestämma i vilken ordning jag ska testa allt nytt spännande som står på kö. Hör av er om ni är särskilt nyfikna på någon produkt!

Clinique Turnaround Revitilizing lanseras i juli 2015.

3 kommentarer:

  1. Det ser väldigt intressant ut! Oljan och serumet gör mig mest nyfiken!

    SvaraRadera
  2. Fröken Frodig9 maj 2015 kl. 17:39

    Jepp, pepp!

    SvaraRadera