söndag 3 maj 2015

Brights by OPI 2015

Av allt fint vi fick se hos  OPI i tisdags är knalliga sommarkollektionen Brights by OPI den som kommer först. Brights by OPI landar i butikerna i slutet av maj.

Här har vi pressbilderna! Kollektionen består av nio lack, de sex nya färgerna Can’t Hear Myself Pink, I Sea You Wear OPI, I Stop for Red, My Car has Navy-gation, On Pinks & Needles och The Berry Thought of You, samt återlanseringar av Down to the Core-al, Hotter Than You Pink och Life Gave Me Lemons från tidigare Brights-kollektioner. Lacken kostar 155 kronor styck.

De sex nya färgerna ser ni överst i inlägget. På mina naglar inom kort!

Swatch ur pressmaterialet. On Pinks & Needles är ett väldigt spännande lack, det var vi alla rörande överens om på pressträffen. Blått och turkost går ju alltid hem lite extra hos mig, så dem kommer jag att hugga in på snarast! 
Som ni vet är jag rysligt förtjust i minikit. Sex av färgerna (Hotter Than You Pink, Can’t Hear Myself Pink, Down to the Core-al, Life Gave Me Lemons,  I Sea You Wear OPI, och My Car Has Navy-gation) återfinns i denna ask till priset av 355 kronor. Miniflaskor av såhär skojiga färger är alltid prisvärt tycker jag! Lite synd bara att just On Pinks & Needles inte är med här...

Nu är jag nyfiken på vad ni tycker om årets Brights by OPI! Vilka lack vill ni helst se på mina naglar? Vilka lack ska ni slå till på själva? Minikit eller stora flaskor?

8 kommentarer:

  1. Jag vill ha alla. Sen vet jag inte vad det beror på, det kanske är så bara för att jag inte får köpa något alls haha. Men många av de är iaf superfina! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lätt hänt att vilja ha hela gänget :)

      Radera
  2. Det finns mkt fint här helt klart...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt färgstarkt! Men jag hade gärna sett ett grönt lack också :)

      Radera
  3. Gillar att det verkar bli mycket knalliga färger i sommar :) Ursnyggt, gillar inte när det är ljusa skira nyanser så det här ser helt klart toppen ut. Vill se alla ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gillar jag också! NOTDs kommer så fort jag hinner :)

      Radera
  4. Flera fina, Pinks and needles är ju ett måste. Jag gillar också minisar och tycker att det är lite tråkigt att de återlanserar för dubbletter är jag mindre sugen på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pinks and needles är superskojjigt! Jag har dem inte sedan tidigare, så jag hade inget emot dubletterna :)

      Radera