tisdag 12 maj 2015

Dagens naglar med Depend O2 448


Igår visade jag lite nagelvård från Depend och idag går vi händelserna i förväg och kikar på ett lack från en kollektion jag ännu inte hunnit presentera. På presslunchen förra veckan fick vi märkets nya satsning med nagellack som andas - Depend O2 - presenterade för oss. Till en början är kollektionerna identiska med vanliga minilacken, men framöver kommer de att vara olika. Innevarande kollektion innehåller alltså samma fantastiskt fina färger som sommarkollektionen med minilack som jag visat här.

När jag skulle hugga in på sommarens färger valde jag att samtidigt testa nya formulan. Här ser ni supersnygga orangeskimrande nummer 448. Det kommer säkerligen att pryda både fingrar och tår fler gånger i sommar. Till sist, en skuggbild också:


8 kommentarer:

  1. härligt nu till sommaren,fint på dina naglar!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig glöd det var i detta! Ser ut som bärnsten...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glöd är precis rätt beskrivning :)

      Radera
  3. Väldigt härlig färg! Märkte du någon skillnad på formulan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nix, ingen skillnad. Skillnaden i nagelhälsa kommer på sikt. Torktid, målning mm var som vanligt, precis som det är tänkt :)

      Radera
  4. Snyggt med ett orange skimmerlack-orange brukar alltid vara en creme-färg =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Och ja, det stämmer, orange är oftast kräm. Kul med skimmer :)

      Radera