onsdag 20 maj 2015

Nyhet: bareMinerals Pop of Passion Lip Oil Balm

Här ser ni tjusiga nyheter från bareMinerals, nämligen Pop of Passion Lip Oil BalmPop of Passion Lip Oil Balm är ett läppstiftsom lovar mjuka återfuktade läppar i perfekta nyanser med fin lyster. Lystern kommer från jojobaolja och solrosolja och den långvariga återfuktnigen från vitamin E och passionsfruktsfröolja. Täckningen är lätt till medium och formulan ska "smälta" på läpparna. Det gör den, jag har hunnit prova! 

Pop of Passion-stiften ska ha en long-lastingeffekt och även den kan jag helt hålla med om, redan efter en snabb test. Stiften smälter och färgen går liksom in i läpparna, nästan som ett stain. 

Pop of Passion Lip Oil Balm kommer i åtta nyanser: Nude Passion, Peach Passion, Pink Passion, Rose Passion, Tangerine Pop, Punch Pop, Candy Pop och Plumberry Pop.

Här ser ni Punch Pop som jag fått för testning. LOTD utlovas alldeles inom kort! Formulan känns väldigt skön och Peach Passion och Tangerine Pop hamnar direkt på min önskelista. 

Pop of Passion Lip Oil Balm kostar 225 kr för 3.15 g och släpps den 15 juni. Säljs hos bland andra Åhléns, Kicks, NK, Sephora och auktoriserade webbutiker.

4 kommentarer:

  1. Står det namn på din? Jag har också fått en men det står inget namn :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, står inget namn på. Jag har gissat vilt! Vilket tror du du fick?

      Radera
  2. Så fina och smart med hylsorna färgade som läppstiftet så man hittar snabbt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är minsann inte dumt, ibland behöver man hitta snabbt!

      Radera