tisdag 5 maj 2015

Depend 7day sommaren 2015

Depend igen, och mer lär det bli! De har nämligen presslunch imorgon (läs idag) i Malmö med ännu mer nytt. Spännande! Tills dess tar vi en titt på sommarens färger av gelhybridlacken 7day.

Här ser ni lacken i "ordning": 7039 Hula Hoopin’ 7049 Dancin’ Barefoot 7051 Road Trippin’ 7052 Hey Gorgeous! 7053 Flying Piñata 7054 Lemonade Festival och 7055 Catch A Sailor. 

Jag gillar kollektionen och vågar nog påstå att jag är sugen på alla färgerna, det är inte illa! Mest sugen är jag förstås på grönt och blått och på det ursnagga Hey Gorgeous! med guldskimret. Vilka färger gillar ni bäst?

Sommarens vanliga minilack från Depend kan ni ser här.

4 kommentarer:

  1. Jag har inte provat 7day, men hade jag köpt de här hade det blivit "Flying piñata" och "Catch a sailor"

    SvaraRadera
  2. Många fina sommarfärger! Och vad kul med presslunch i Malmö, kul att inte allt bara händer i Sthlm :)

    SvaraRadera