måndag 18 maj 2015

Blå måndag med Depend O2 442


Till veckans blåa måndag hos MakeuppbyBlowfish bjuder jag på en turkos snygging från Depend nya syrengenomsläppliga lack Depend O2. Nummer 442 är ett ursnyggt turkost krämlack med subtilt grönt skimmer som kommer fram i solen. En färg precis i min smak! Nummer och färger är för övrigt samma som sommarkollektionen med minilack som jag visat här, många fina färger!

 Snygga nummer 448 från samma kollektion, oranget med guldskimmer, ser ni på naglarna här.


11 kommentarer:

  1. Riktigt fin färg-och jag tycker att man kan våga använda den året runt =) Det gröna skimret är pricken över i :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det, verkligen det lilla extra :)

      Radera
  2. Åh sommar på flaska! Jättehärlig färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, sommar på flaska är en klockren beskrivning :)

      Radera
  3. Det där är min kopp te, underbar nyans!

    SvaraRadera
  4. Snyggt :)
    Tack för att du var med på blå måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Tack själv, för att du håller i det :)

      Radera