onsdag 24 oktober 2012

Tävla om Natuvive Sea Buckthorn Vitamin C!


Många av er verkade lika nyfikna som jag på nya hudvårsserien Sea Buckthorn Vitamin C från Natuvive som jag berättade om igår. Nu finns chansen att få testa, nämligen genom att delta i denna tävling.

Hur tävlar man? Man tävlar genom att kommentera i detta inlägg att man är med och tävlar och genom att skicka ett mejl med namn och adress till mig (skimmerskuggan at gmail.com) där man också svarar på följande fråga: Varifrån kommer AHA-syrorna i nattkrämen Sea Buckthorn Vitamin C Night Cream? Extra vinstchans om man tipsar vidare om tävlingen på Facebook, Twitter eller via sin blogg. Lycka till!

Här ser ni hela havtornsserien som landat hos mig för testning. Jag gillar designen!

Även Almond Protect med ekologisk mandelolja som vårdar och skyddar torr hud, kommer i uppdaterad version. Jag ska klura lite på om jag ska testa den själv, eller be om hjälp av någon med torrare hud. Det är lite svårt att säga vad som händer med huden när man ställer om sig från graviditet till amning. Läs mer om serien här.

Tävlingen är öppen en vecka framåt för boende i Sverige. Vänner och familj till mig får inte delta.

16 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill vara med och tävla och jag har skickat mail!
    lotta@tapion.se

    SvaraRadera
  2. Prova du själv, man får torr hy av amning.

    SvaraRadera
  3. Ååå jag är med! Nyfiken på denna till min kombinerade hy :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde i all iver. Tipsar på FB oxå ;-)
      mvh Therése
      titti.larsson@gmail.com

      Radera
  4. Vilken härlig vinst, jag är med och tävlar!
    annaericsson85@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är också med och tävlar! Tipsar om tävlingen på facebook och i min (just nu tyvärr väldigt ickeaktiva) blogg.
    Lycka till med bebis ankomst, läste att bf är om fyra dagar, himla spännande!

    SvaraRadera
  6. Hej jag vill gärna vinna :-)Har skickat mail till dig!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Den här serien blev jag nyfiken på, klart jag är med och tävlar :)
    Mailar dig nu och tänkte tipsa vidare i bloggen - hur länge är tävlingen öppen (kanske svårt att säga med bebis på väg!)?

    SvaraRadera
  8. Jag skickar också ett tävlingsbidrag :)

    SvaraRadera
  9. Jag är med!
    Har mailat och länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/10/vinn-natuvive-sea-buckthorn-vitamin-c.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  10. Jag är med!
    mass.erika@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är med! :)
    cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. jag har skickat ett mejl med mitt bidrag :) moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är med. Har slängt iväg ett mejl o tipsat om tävligen på Twitter. :-)

    /Mari

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med i utlottningen :)
    Har mailat dig nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera