måndag 28 oktober 2013

SPA-skryt!

Medan jag inväntar stormen (och egentligen försöker jobba lite när bebben sover) tänkte jag frestas med lite skrytbilder från helgens SPA-äventyr. 

Bättre ställe än The Lodge finns nog inte för höst-SPA!

Som ni redan sett på Instagram möttes kompisarna och jag av denna söta verandan.

Redo för lyxdag! Lyxigt inte minst att får prata ostört i timmar med väninnorna. Det var nog faktiskt första gången sedan jag fick barn för nästan ett år sedan. Välbehövligt för kroppen också, efter vad den utstått de senaste två åren! Som genom ett mirakel hade jag hunnit höst-lacka tånaglarna medSultan Palace från IsaDoras höstkollektion Trend Nails A/W 2012 Jewels of Orient.

Vi började med att ladda upp med lite fika framför brasan.

Bubbel med utsikt. Lyx, lyx, lyx! 

 
Vedeldad bastu är också mysigt. Tittar man noga ser man belysningen under bänkarna. Fint! Man kan tycka att jag som skönhetsbloggare borde fotograferat alla produkter vi fick, men nej. Jag var upptagen med att använda dem.


Brunchen var himla god. Desserterna är viktigast, så det var bara de som hamnade på bild. Hoppas att ni alla har en bra start på veckan! Jag tackar gårdagen för att jag känner mig på gott humör trots det supertrista vädret och dagens att-göra-lista som innehåller samtal med Försäkringskassan, massa tvätt och andra småtrista grejer. Kanske ses vi i blå måndag ikväll!

10 kommentarer: