måndag 14 oktober 2013

Nyhet: The Body Shop White Musk Smoky Rose

Jag har ännu fler nyheter från The Body Shop att berätta om, så här ser ni dem! Legendariska doften White Musk har fått en vuxnare kvällskusin i form av White Musk Smoky Rose. Den beskrivs som djup och sensuell med inslag av mysk, förföriska rosor, frisk bergamottt och rökig tobak. Serien består av:
Body Wash (135 kr / 250 ml).
Fragrance Mist (195 kr / 100 ml), doftspray till hela kroppen.
Eau de Toilette (225 kr / 30 ml, 355 kr / 60 ml).
Eau de Parfym (295 kr / 30 ml).
Body Lotion (175 kr / 250 ml).
Har ni sniffat på White Musk Smoky Rose? Vad tycker ni? Mina omdömen kommer så småningom när jag hunnit testköra. Vilken dag som helst nu tas det nya badrummet i bruk. Det ska bli så härligt!

7 kommentarer:

  1. Jag gillar denna doft massor :) trodde inte men gör det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte sniffat in mig än, men vilken dag som helst nu :)

      Radera
  2. Jag blev förtjust i doften, kan absolut bli ett köp :)

    SvaraRadera
  3. blev genast min favorit, love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Jag ska äntligen hoppa in i duschen med den nu :)

      Radera
  4. Rökigheten funkar inte alls för mig, hade förhoppningar om denna :( tur att man får småprov så man kan sniffa på sig själv några gånger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd! Men bra, som du säger, att man får sniffa ordentligt själv i lugn och ro!

      Radera