måndag 21 oktober 2013

Snabbtitt på höstnytt från China Glaze

 China Glaze bjuder på mycket fint i höst! Inte mindre än tre kollektioner är på gång just nu; On the Horizon Feather Finish, Autumn Nights och Monsters Ball. Vi börjar med en titt på de spännande fjäder-lacken i On the Horizon Feather Finish:

 Det är ju ganska svårt att föreställa sig dessa på, men Flying South och Your'e A Hoot ser intressantast ut färgmässigt tycker jag.

Verkar vara glitter och struktur bland monsterlacken. Lila, guld och prickigt lockar mig! Och det strössliga Fang-Tastic.

Finast och bärbarast är nog dock de vanliga höstlacken i Autumn Nights. Här blir inköpslistan lång! Goldie But Goodie, Rendezvous With You, Tonge & Chic, Scandalous Shenanigans och Red-Y & Willing känns som måsten, eller vad tycker ni?

Här ser ni de tre pressprover som hitta hem till mig. NOTDs kommer så fort jag bara hinner!

8 kommentarer:

  1. Det finns allt några godbitar i kollektionerna! Howl You Doin' och Tounge & Chic har flyttat in hos mig, men jag har inte testat något av dem än, ser fina ut!

    SvaraRadera
  2. några såg lite spännande ut :)

    SvaraRadera
  3. Strängglitter grejerna hoppar jag gärna över, men många ur Autumn Nights är fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De verkar inte riktigt vara strängglitter. Jag ska visa så smart jag hinner :)

      Radera
  4. De ser väldigt spännande ut!

    SvaraRadera