onsdag 23 oktober 2013

Cliniderm i brevlådan

I förra veckan landade några gamla godingar från Cliniderm i min brevlåda. Det är inga nyheter (?), men förtjänar uppmärksamhet ändå: Till vänster ser ni rengöringen Softening Cleansing Milk och ansiktsvattnet Balancing Skin Tonic. Jag brukar föredra lite tuffare rengöring och den allra bästa är Cliniderms Pure Renewal Cleansing Foam enligt mig. Nu till vintern ska jag dock ge de mildare varianterna här på bilden en chans! Light & Matifying Sun Gel Face Cream SPF 15 har jag testat tidigare och gillar mycket! (Läs min recension här.)

Sist och minst till sin storlek ser ni Lip Repair. Detta är min absoluta favorit till läpparna. Tack! Perfekt tajming nu när vintertorrheten snart sätter in. Har ni torra läppar, prova denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar