tisdag 29 oktober 2013

Dagens öga med Highlands och Midnight Navy

Har man bara bebisförminskade bilder får man göra kollage! Detta är en sminkning jag bar förra veckan. Har säkert visat liknande förut (med produkter ur IsaDoras höstkollektion Color Chock), men det är en kombination jag verkligen trivs i.

På ögonen:  Eye Shadow Palette i 62 Highlands (färgprover), Gel Eyeliner 07 Midnight Navy (färgprov här), Mascara Volume 2.0 från IsaDora (recenserad här!), UDPP och Absolutely Flawless Concealer från Too Faced.

I fejset: Rouget Smultron  från IDUN Minerals, Shimmer Waves Coral från The Body Shops Radience Collection, IsaDoras Bronzing Powder i 48 Matte Tan (färgprov), ny BB Cream från ACO och Superprimer Color Corrects Redness från Clinique.

Imorgon är det dags för mig att föreläsa på min gamla universitetsutbildning igen, precis som förra året. Det ska bli mycket intressant att se hur det går med denna "nya hjärna", kryddad med amningshormoner och sömnbrist... Dessutom har jag ju inte jobbat en enda minut sedan förra gången, knappt heller pratat om något annat än utvecklingsfaser och förlossningar. Det blir ett spännande nedslag i gamla verkligheten!

2 kommentarer:

  1. Smart med kollage! Och himla fina bilder. Din son måste vara ett tekniskt geni, jag vet inte hur man ändrar bildstorleken på rak arm:)

    SvaraRadera