fredag 11 oktober 2013

Holofredag: Miss Bliss

 
Glad holofredag! Hoppas att ni haft en bra vecka! Vi börjar se ljuset i tunneln på magsjukeinfernot och badrumsrenoveringen här hos oss. Äntligen!
Med tanke på ovan nämnda omständigheter var jag väldigt glad att jag hade detta tjusiga lack liggandes i arkivet. 

Ni ser Color Clubs Miss Bliss från kollektionen Halo Hues. Jag är så himla imponerad av den kollektionen, även om den inte längre alls är en nyhet. Måste skaffa fler lack därifrån framöver!

Är ni med och firar idag? Berätta gärna i kommentarerna, så ska jag försöka få ihop en länklista inom kort! 

Sannas naglar
Claws in Color
Lottskypottsky
Nail Lacquer Love
LeLack
Drops of Color
Vacker & Underbar
Sminkan, dubbelt upp!
Nageldraken
Blingfinger
All Coloured Up
Imzadis naglar

Emma
Glossy Nails
Vandrar genom färger
Tennnails

35 kommentarer:

  1. Åh ja, Color Clubs holos är fantastiska!
    Jag är med idag med ett redan visat lack fast med en twist...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Finfina prickar hos dig :)

      Radera
  2. Det var väldigt nära att jag också plockade fram ett Color Club idag. Jag är också väldigt impad av kollektionen och måste köpa fler från den. :)
    Jag är äntligen med. Känns som en evighet sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du är med :)

      Jag måste också skaffa fler Halo Hues!

      Radera
  3. Åh vilken fin holo och härlig färg också. :) Jag är med idag med choklad på naglarna. ^_^

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Skulle du kunna vara så gullig och kika in på min nu aktiva blogg fylld med humor , kluriga gåtor , inredning och onödigt vetande Men så intressant ! :) http://tessvonolsson.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Jag gillar verkligen Halo Hues. Jag har inte ljust denna eftersom jag inte trivs så bra i rosa. Men det är väldigt fint.

    Jag är med idag.

    SvaraRadera
  6. Låter som ni haft en tuff vecka, skönt att den snart är slut och att nästa vecka är över! Jag visar också lite Color Club idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen skönt!

      Jag gillar ditt CC ännu bättre än detta!

      Radera
  7. Jag gillar också Halo Hues -13. Anmäler mig för första gången till Halofredag. Premiärbidraget på denna finfina temadag blev ett Dependlack. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen till holofredag! Finfin lila hos dig!

      Radera
  8. Tuff vecka! Men tänk om livet alltid vore en dans på rosor, så tråkigt... ;-) Krya på dig!
    Miss Bliss är väldigt fint, gillar det! Jag visar en gammal från Glitter Gal jag =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. He, he, man får tänka så :) Tack!

      Himla snygg grå nyans hos dig!

      Radera
  9. Mina bilder på Miss Bliss ligger också i arkivet. Dina bilder är jättefina och det är ett härligt lack! Jag är med och firar, så klart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Vilka godingar hos dig, jag gillar såklart det gröna allra bäst :)

      Radera
  10. Galet fint! Har gjort något liknande med nagelfolie, så håll utkik i helgen så får du se! :-)

    SvaraRadera
  11. Tro det eller ej, men jag är också med idag!
    Härlig holoeffekt i det där lacket!

    SvaraRadera
  12. vackert! Det kom igen sol när jag skulle måla hololack men jag är med med lite hologlitter i alla fall..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det borde vara lag på att solen kryper fram när man ska fota holo :)

      Radera
  13. Jag är med idag. Äger inte ett enda holo från CC, måste ändra på det!

    SvaraRadera
  14. Ser ut som en kollektion som jag måste kolla lite på... typ nu!

    Idag vill jag vara med på holofredag för första gången även om mitt bidrag mer eller mindre är ett gränsfall. Ett holo utan regnbågar typ.

    /Nadja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste du!

      Välkommen till holofredag!

      Radera
  15. Det ser verkligen underbart ut! Fantastiska regnbågar. Jag är också med idag med ett lack med betydligt mesigare holo, fast det är himla fint ändå:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Mesigt kan också vara fint, ditt lack i fredags var ett klockrent exempel på det, jättefint :)

      Radera
  16. Puh, äntligen fick jag upp inlägget! bättre sent än aldrig! Jag är med idag med ett Zoya lack, jag hoppas det räknas som holo! :)

    SvaraRadera
  17. Fint!
    Är det lila i basen eller är det bara som det ser ut?

    Jag ör med idag: http://vandrargenom.blogspot.se/2013/10/lilypad-lacquer-true-blood.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De lila bilderna är nog lite missvisande, rosa ska det vara!

      Kul att du är med!

      Radera
  18. Denna kollektionen är fantastisk och detta lacket är inget undantag! Jag är med idag :)

    SvaraRadera