tisdag 22 oktober 2013

Dagens öga: Sunset Champagne


Idag vankas det något så ovanligt som ett dagsfärskt öga! Jag kommer fortfarande inte åt allt mitt smink i renoveringskaoset, men idag lyckades jag fiska fram en gammal palettgoding från Stila.

Paletten heter In the Light Palette och jag bär skuggorna Bare (1a övre raden), Sunset (4a övre) och Champagne (1a undre).

Till ögonen: Paletten,  Metallic Eye Definer Pencil i Copper Brown från The Body Shop, UDPP, Instant Lift for Brows från Clinique, Eyebrow Styler Color & Shape från IsaDora och Mascara Volume 2.0 från IsaDora.

På huden:  IsaDoras Bronzing Powder i 48 Matte Tan (färgprov), Shimmer Waves Coral från The Body Shops Radience Collection och rouget All-in-one Cheek Colour i Macaroon (färgprover här) från samma märke, Absolutely Flawless Concealer från Too Faced och Superprimer Color Corrects Redness från Clinique.

På läpparna hade jag IsaDoras nya Twist-Up Gloss Stick Cherry Pie. LOTD finns här!

2 kommentarer: