tisdag 8 oktober 2013

Depend GelLack Nougat Shimmer G334

 
Min bästis och partner-in-mammaledighets-crime ställde upp med naglar för gel-lackning häromdagen. Som genom ett under lyckades vi lacka utan att bebisarna lackade ur (haha), men när vi försökte fotografera hade min lille tappat tålamodet. Hans hand skulle också vara med!
Någon bild lyckades vi dock hastigt knäppa. Bästisen valde ursnygga Nougat Shimmer. Det är en av de nyanser jag också är mest sugen på att testa.


Det finns så himla många fina nyanser bland höstens GelLack från Depend, ni måste spana in dem! Jag ska också prova någon vilken dag som helst när tillfälle ges bland renoveringskaos och utvecklingsfaser.

8 kommentarer:

  1. Är det svårt att få bort lacket sen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker inte det är så svårt, men det tar en stund. Det ska ha kommti en ny sorts remover nu också, men den har jag inte testat.

      Radera
  2. Ser himla fint ut! Fast mest intresserad är jag av det lila holot på bilden...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var förra fredagens holo, från Hologlam :)

      Radera
  3. Väldigt fin färg! Och en väldigt gullig hand...

    SvaraRadera
  4. Lilla handen där är ju för söt! :-) Fin nyans, men det verkar lite meckigt... trots det blir jag sugen på att prova.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Det är inte så meckigt som man tror!

      Radera