lördag 26 oktober 2013

Clinique-gåva på Åhléns!

Än är det väl inte försent för ett shoppingtips såhär på lördagen? Just nu är det Clinique-bonus på Åhléns. Bra innehåll i necessären tycker jag. Såväl ansiktskrämen som ögonkrämen Superdefense SPF 20 Age Defense Eye Cream och maskaran är favoriter. Chubby Stick i den färgen har jag inte sedan tidigare, så den skull vara kul att testa.
 
Själv är jag sugen på fler Chubby Stick Shadow Tint for Eyes och i desperat behov av påfyllning av ständiga följeslagaren Clarifying Lotion 1. Ska ni passa på att shoppa?

5 kommentarer:

  1. Bra innehåll! Måste tipsa dig om att Emporia har rabatter denna helgen eftersom dom fyller ett. Bla Sephora 15% på all makeup, Kicks 20% på valfri vara ENDAST IDAG, i morgon hade dom nåt annat.
    Suck, så mycket man vill ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Jag älskar Emporia, men drar mig för att åka dit på helgen. Tacka vet jag tisdagar med "barnvagnsrabatt" på ICAt där och allt ;)

      Radera
  2. Ja, den gwp-en är ju riktigt bra.

    SvaraRadera
  3. Clinique har alltid så bra GWPer... =)

    SvaraRadera