torsdag 17 oktober 2013

I Knead Sour-Dough


Ni har säkert redan sett många bättre bilder på I Knead Sour-Dough, men jag visar ändå! Färgen är svåråtergiven. Den ändrar sig mycket i verkligheten också. Jag har så svårt att bestämma mig för om jag gillar lacket eller inte, varje gång jag tittar på naglarna ter sig färgen olika! Ibland är den rosaröd, ibland roströd, och ibland nästan lite duokrom i korall. Och ibland lite fulsnyggt köttfärgad. Appliceringen var lite lurig tyckte jag. Det blev lite strimmigt och bubbligt. Jag har upplevt det med flera av lacken ur OPIs höstkollektion San Fransisco och är lite besviken på det. Så brukar det inte vara med OPI, och så bör det inte vara med så dyra lack.

4 kommentarer:

  1. Hm.. Nej jag kan inte heller bestämma mig om färgen är fin. Och nej, sån formula förväntar man sig inte med så dyra lack

    SvaraRadera
  2. Alltså urk, nej jag gillar inte detta. Upplever OPI som rätt ojämna i kvaliteten. Och håller med, så dyra som de är i Sverige borde de leverera schysst formula mer genomgående.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner inte alls igen ojämnheten från tidigare kollektioner, men jag kanske har haft tur...

      Radera