onsdag 13 mars 2013

Dagens med In the Buff, Pillow Talk och Like a Virgin

Idag är det skira naglar och skirt smink som gäller här på bloggen. I vanlig ordning utgår jag från en skuggpalett, och idag var det Naked Eye Kit från Too Faced som fick komma fram. Jag har använt Day-looken med skuggorna In the Buff, Pillow Talk och Like a Virgin.

Utöver paletten: Eyebrow Pencil i 04 Brun från Yves Rocher Smudge Stick Waterproof Eye Liner i färgen Damsel från Stila, nytt läppglans från Burt's Bees, rouget Hallon (färgprover) från IDUN Minerals, concealertrion Cover & Correct från Kicks Private Label (recension här), UDPP, Too Faceds BB-kräm Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care Makeup och Hypnôse Star Mascara från Lancôme.

3 kommentarer:

  1. En fin klassiker! Hur är läppglanset? Jag har haft ett, men tror det jag hade var gammalt för det kändes lite surt så jag kastade det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Läppglanset verkar jättebra! Jag gillar ju inte jätteglossiga saker, men detta är mjukt, extremt sköt och oklibbigt. Tummen upp!

      Radera