torsdag 14 mars 2013

Nya metalliska singelskuggor från IsaDora

I vecka 10 kommer det åtta nya tjusiga supermetalliska singelskuggor från IsaDora. Skuggorna heter Eyephoria (119 kr) och utlovar lång hållbarhet, lätt känsla och en hybridformula mellan emulsion och puder. Färgerna som kommer är 02 Golden Sand, 03 Desert Pearl, 05 Chrome, 05 Hazel, 09 Amethyst, 11 Vintage Rose, 13 Silver Mirror och 15 Graphite Glam
Applicerar man dem torrt blir de skimrande metalliska och om man vill ha riktig folieeffekt ska man applicera dem vått.

Jag kastade mig över Hazel, Desert Pearl, Chrome och Graphite Glam för swatchning.

Här ser ni dem applicerade torrt med fingret på bar hud. Inte illa!

Formulan påminner om L'Oréals Colour Infailable eller Chanels Illusion d’Ombre. Den är verkligen metallisk och krämig. Jag testkör en av skuggorna redan idag, så jag hoppas återkomma med omdöme inom kort. Jag kan också avslöja att jag såg någon ytterligare färg i IsaDoras bildbank, det bådar gott tycker jag!

10 kommentarer:

  1. De ser rasande fina ut, jag frågade precis i Wysteriias blogg om de var lika L'Orealskuggorna, var inte det lustigt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gretat minds :)

      Formulan verkar verkligen vara kanon!

      Radera
  2. Vilka fina! Jag älskar denna typ av skuggor.

    SvaraRadera
  3. De ser verkligen supersnygga ut! Blir så sugen!

    SvaraRadera
  4. Superfina! Vill ha alla! Har faktiskt väntat på att de skulle komma, för jag såg dem i en dansk tidning för en månad sen. Den här gratis skönhetstidningen från Magasin. Konstigt ändå att de kommer till Danmark först?
    Hursom mycket fina! Älskar sådana skuggor! /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den som väntar på något gott :) Ibland är ju tidningarna ute i himla god tid... Och ja, de är riktigt fina :) De känns bra också!

      Radera
  5. Jag älskar metalliska skuggor!

    SvaraRadera