fredag 1 mars 2013

Solig holofredag

Yes! Sol på holofredag! Jag har lackat med Sminkan egenblandade holoöverlack över solgula nummer 356 från Depends vårkollektion 2013. Nu känner man verkligen att vi närmar oss ljusare tider. Härligt!

Den gula färgen är lite klarare egentligen. Den är inte heller så osmickrande som den ser ut här emot mina händer. Attans att jag inte lyckades fotografera bättre! I verkligheten finns ingen hummerhandstendens alls.

Detta med att dra igång en utmaning som är på fredag var ju inte mitt smartaste drag... Vilken minut som helst beger vi oss iväg på helgäventyr. Jag hann sånär få upp inlägget, och kommer förmodligen inte att hinna länka förrän efter helgen. Hoppas att vi blir många ändå, det är ju härligt att surfa regnbågar på en måndag!

Lacky Corner
Älvornas och Alvernas Land
Tennails
Beauty by Linda
Little Miss Nailpolish
Tasty Tips Blog
Nailmanic
Vacker  & Underbar
Roxcat 
Laqlust
Jennys Jox
Cactus
Sminkan  dubbelt upp
My Nail Polish Online
Le Lack
Fröken Nilssons Färger

34 kommentarer:

  1. Mer gula holos! Det blev fint tycker jag :)

    Jag visar holo idag.

    SvaraRadera
  2. Håller med Helena mer solgula holos :-)
    Det här blev jättefint!!!

    Jag är med idag och visar Sally Hansen....

    SvaraRadera
  3. Sjukt fint! Jag är med idag :-)

    SvaraRadera
  4. Jättefint och vårigt :)
    Jag är med idag!

    SvaraRadera
  5. Vad härligt solgult! :D
    Jag är med idag! :)

    SvaraRadera
  6. Härligt med gult så här när det verkligen känns som att våren står runt hörnet och solen har ju faktiskt varit framme den här veckan så jag är med idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, äntligen känner man att våren är på gång :)

      Radera
  7. Åhh det där var ju jättefint! Vill också ha gula holos!

    Jag är med idag, med en Layla-sammanställning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Jättekul med sammanställningen, så många fina lack :)

      Radera
  8. Vad härligt med gult holo! Jag är med och visar lite Color Club idag.

    SvaraRadera
  9. Fräscht med gult :) så vårigt. Jag är med idag! (http://laqlust.wordpress.com/2013/03/01/reclaim-the-dots/)

    SvaraRadera
  10. Glatt med gult! Passar utmärkt så här första vårmånaden (JA det ÄR en vårmånad!) Jag kör lite mer åt det orange-beiga hållet med Color Club idag.

    SvaraRadera
  11. Fiiint!
    Jag slängde också upp ett inlägg nu, med andan i halsen. http://www.cactusnailpolish.com/2013/03/kiko-peacock-green.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Peacock - det kan ju bara bli rät!

      Radera
  12. Åh, vad fint det blev! jag är med så klart, dubbelt upp i guld och lila. ;D

    SvaraRadera
  13. Åh så soligt och fint och så dessutom holo på det! Jättefint, holoöverlack är verkligen toppen att ha:) jag är inte med idag tyvärr, tar nya tag nästa vecka...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, holot blir pricken över i :)

      Radera
  14. Vad fint med gult holo!
    Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  15. Nu är det söndag och jag har som först tid att surfa ikapp bland alla vackra lack:) Men jag postade ett inlägg i fredags så när du väl kommer hem och får tid hoppas jag på att få vara med. Hoppas ni haft en suverän helg:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi har haft det riktigt bra tack , men inledde nu veckan med en riktigt kass natt. Phu!

      Radera
  16. Så fint!
    Vill ha ett gult minsann o du jag va visst oxå med men har missat att berätta det ;)

    SvaraRadera