fredag 22 mars 2013

Vårgrön holofredag

Idag hotades holofredag av såväl kamerastrul som ett obstinat iPhoto. Det jäkla dataprogramet slarvade bort mina fina förberedda bilder! Som tur var lyser solen även just nu, så jag tog fram det fina frankenlacket LeLack, frankat av ingen mindre än Angelica, bloggerskan bakom just LeLack, och började om från början.

LeLack har jag visat tidigare, det är ett urfint lack som tyvärr inte riktigt kommer till sin rätt på dagens hastverk till bilder. Bilderna blev betydligt bättre förra gången jag bar lacket

Firar ni också holofredag idag? Kommentera och länka gärna tillbaka till mig, så hittar jag er lättare. Länklista kommer när sonen och familjehelgen tillåter.

40 kommentarer:

  1. Gillar det här lacket. Härlig grön färg. Jag är med idag med en gammal goding :-)

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt grönt! Nu får jag vårkänslor trots kylan utanför! Själv kör jag inte på så vårigt utan mörkgrått från Color Club men idag är det i alla fall sol så man kan stirra lite extra på naglarna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, äntligen är det vår på väg!

      Skönt med sol :)

      Radera
  3. Det här är hur fint som helst, en härlig grön färg! Jag visar ännu ett hololack från Color Club idag =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Så fint! Jag ska klicka hem lite CC endera dagen :)

      Radera
  4. Det är verkligen ett fint lack. Nyansen är väldigt vårig.
    Jag är med idag med ett Jade. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Kul att du är med :) Jade är så vackra!

      Radera
  5. Åhh vilket härligt vårgrönt lack!!!
    Lelack är duktig på franken :-)

    Jag är med och visar Sally Hansen idag :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jätteduktig!

      Finfint SAlly Hansen-lack!

      Radera
  6. Fint :)
    Är med på mitt eget lilla vis....räknas nog inte ;)

    SvaraRadera
  7. Åh så fint, fast finast var de förra bilderna ändå för då syntes regnbågarna liite till. :) Oavsett är det ett fint lack, gröna holos är absolut min favorit. Jag är också med i dag med blått cc-holo. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja de blev bättre!

      Ditt bidrag är fantastiskt, underbara bilder!

      Radera
  8. Fint vårgrönt, och alltid kul med franken!
    Jag är också med idag igen! :)

    SvaraRadera
  9. Jag är också med och firar fredag idag, även om det för mig mest är måndag..

    http://nailme.blogg.se/2013/march/holofredag-fnug-phsycadelic.html

    SvaraRadera
  10. Fin grön färg :) roligt med frankens! Jag är med idag, lite sent. (http://laqlust.com/2013/03/22/comparison-holographic-top-coats/)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Kul att du är med! Bättre sent än aldrig ;)

      Radera
  11. Så fint detta lacket var :)
    Jag är med!

    SvaraRadera
  12. Jag bär ett grönt holo jag med! Wohoooo! :)

    SvaraRadera
  13. Oh, så vårigt och vackert!
    Jag är med idag!

    SvaraRadera
  14. Det här är verkligen ett fantastiskt fint vårgrönt holo! Jag är med för övrigt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Bästa vårgröna nyansen!

      Kul att du är med :)

      Radera
  15. Jag kan titta på bilder av LeLack hur många gånger som helst!
    Jag är med idag och visar Dangerous Driver från Darling Diva :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kul att höra!

      Kul att du är med :) DD ser urfint ut!

      Radera
  16. Är med jag också, tyvärr inte med nått lika fint som det där

    SvaraRadera
    Svar
    1. Huvudsaken är att man är med och jag gillade minsann din bilder också :)

      Radera
  17. Åh vad kul att det det till och med har återanvänts:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart det gör! Det är en riktigt favorit!

      Radera
  18. Jag är med! :) så här ett par timmar över tolvslaget, hehe

    SvaraRadera
  19. gröna hololack är alltid vackert! Och du är så bra att du redan hittat mig så jag behöver inte säga att jag är med. :D

    SvaraRadera
  20. Jag var också med igår! Hann dock inte kommentera för jag hade fullt upp med annat.
    Du klär verkligen i LeLack tycker jag!

    SvaraRadera