fredag 8 mars 2013

Pure Purple Holo

Även denna vecka firar jag holofredag med Sminkans egenblandade holoöverlack. Hurra för det! Lacket under är 632 Pure Purple från IsaDoras Summer Nails 2012

Pure Purple är riktigt fint tycker jag. Det ska bli kul att se vad IsaDora hittar på i sommar!
Hur firar ni idag? Jag ska försöka vara lite snabbare med länklistan nu, men säg gärna till i kommentarsfältet, så  hittar jag er lättare. Här har vi veckans deltagare. Klicka vidare för mer härlig holo!

Nail Lacquer Love
Älvorna och alvernas land
Sminkan dubbelt upp!
Fröken Nilssons färger
Laqlust
Tasty Tips Blog
Emma
Beauty by Linda
Våga Vara Vacker
Little Miss Nailpolish
Vacker & Underbar
My Nailpolish Online
Lacky Corner
Lindas Nailorama 

30 kommentarer:

  1. Mycket fint. Sminkans holoöverlack verkar fantastiskt! :)

    Jag är med och visar Color Club Kismet idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är verkligen ab fab :)

      Kismet är också himla fint :)

      Radera
  2. Mycket vackert :-)

    Jag är med och visar också ett holotopcoat,men inte Sminkans dock ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag är med! Och vad fint det blev! Vilket bra holoöverlack jag gjort! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, du har lyckats hur bra som helst!

      Radera
  4. Men så behändigt att ha ett holoöverlack!
    Borde jag allt skaffa mig.
    Är med idag :) på http://frokennilssonsfarger.blogspot.se/

    SvaraRadera
  5. Vad fint det var :) Är med idag (http://laqlust.wordpress.com/2013/03/08/e3066/).

    SvaraRadera
  6. Åh wow vad fint, superfina regnbågar! Jag är med och firar med ett Hits-holo...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Härligt att du ockå är med!

      Radera
  7. Gud så smidigt med ett sånt överlack. Och vilka oändliga möjligheter det ger :)
    Jag är med idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bara fantasin begränsar :)

      Kul att du är med!

      Radera
  8. Jag är deltar med over the moon idag, länge sen sist! (http://varavacker.blogspot.com)

    SvaraRadera
  9. Vad fint!! :D
    Jag är med idag - om jag blir godkänd dvs ;)

    SvaraRadera
  10. Det här är så himla fint!

    SvaraRadera
  11. Fint! Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  12. Gud vad snyggt det blev med överlacket!

    SvaraRadera
  13. Jag kan omöjligt förstå hur du lyckas hitta så många holo nagellack :DD kram från Min Boudoir

    SvaraRadera
  14. Återigen är jag alldeles för sen med att läsa alla bloggar:( Men jag var med om du skulle få tid över att lägga till mig;)

    Holotopplack är en underbar uppfinning och gör sig väldigt bra ovanpå den lila från IsaDora.

    SvaraRadera