torsdag 14 mars 2013

Dagens öga med IsaDora Eyephoria Desert Pearl

Idag har jag testkört en av IsaDoras nya skuggor Eyephoria (följ länk för swatches), nämligen 03 Desert Pearl. Desert Pearl är en riktigt snygg basfärg, precis lite mörkare än min hudton. Mina bilder är dessvärre lite dammiga, men jag tror att ni kan se den rejält metalliska effekten. 

Skuggan har suttit bra hela dagen, och jag gillar den skarpt. Jag gillar finishen så mycket att den ljusaste i skuggfamiljen, 02 Golden Sand, som inte var med i mitt utskick, åker rakt in på inköpslistan.

Utöver nya skuggan: Eyebrow Pencil i 04 Brun från Yves Rocher Smudge Stick Waterproof Eye Liner i färgen Damsel från Stila,  UDPP,  Hypnôse Star Mascara från Lancôme och Glow Stick Blusher i Vintage Rose (också IsaDora).

Läppstiftet Private Lipstick i nyansen Private Red från DuWop kan ni se på här.

6 kommentarer:

  1. Så snyggt!!! Jag bara måste ha! Antagligen denna skuggan, till en början i alla fall... Blir nog mer än en! /Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Man behöver mer än en, absolut!

      Radera
  2. Riktigt snyggt, är såå nyfiken på dessa skuggor!

    SvaraRadera
  3. Superfint och otroligt läcker finish. Jag var inne på Åhléns och nosade på skuggorna igår, de ser otroligt fina ut. Men köpstopp är köpstopp, trots att jag hade både Åhléns-presentkort och en 20%-check. Jädrars vilken karaktär jag har nuförtiden...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Imponerande, med rabattcheck och allt :)

      Radera