tisdag 26 mars 2013

Lånta fjädrar

Även om jag bara ska bort över helgen är det alltid necessärpackningen som upptar mest tankeverksamhet. När jag ska hem till mina föräldrar är det egentligen ganska onödigt, eftersom min mamma r nästan lika välförsedd som jag när det gäller sminkprylar. Gångna helgen kalasade jag loss på följande i en hastig sminkning:

Två singelskuggor från Estée Lauder och Clinique. Den ljusa glömde jag kolla namnet på, men den blåa heter Peackock. Allt som heter något med "peacock" är bra! Pennan kommer från MAC och heter Smoothblue. Den var kanonbra att måla med!

8 kommentarer:

  1. Finfint! Den tealfärgade skuggan var himla snygg. Vilken tur du har som kan låna, min mamma har typ en mascara och en BB Cream...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, den är jättefin! Funderar på att skaffa en egen, men å andra sidan har jag många som liknar....

      Låna är bra :)

      Radera
  2. Så fint :) smidigt det där när man kan låna :)

    SvaraRadera
  3. Eller hur? Peacockfärger är nästintill alltid fina! Sminkningen var urtjusig!

    SvaraRadera
  4. Håller med fullständigt, peacock är allas färg! Din med!

    SvaraRadera