onsdag 20 mars 2013

Daisy Beauty Awards 2013 - Årets EyeOpener

Under vintern har jag och andra beautybloggare jobbat för högtryck med att nogsamt testa finalisterna i Daisy Beauty Awards 2013 som anordnas av Kicki på tidningen Daisy Beauty. Jag har suttit med i jurygruppen för kategorin Årets EyeOpener. Ovan ser ni finalistprodukterna. Nu när tidningen är ute och vinnaren inte längre är hemlig kommer jag att presentera dem och delge er mina åsikter allteftersom jag hinner.

Här har vi hela listan:
  • Even Better Eyes Dark Circle Corrector från Clinique.
    Rice Bran Eye Moisturizer från Malin & Goetz.
  • Hypnôse Star Mascara från Lancôme.
    Sensai Colours Eye Shadow Palette.
  • Double up Lashes från Ardell.
Är det någon av produkterna ni är extra nyfikna på? Säg till, så skriver jag om den först!

Psst! Visste du att du kan köpa även lösnummer av Daisy Beauty om du tycker att det är svårt att hitta tidningen i butik? In på hemsidan och klicka igång!

12 kommentarer:

  1. Jag blev riktigt besviken på tidningen då jag hade önskat mig djupare analys av produkterna, det kändes som att halva infon om både produkterna och vad ni domare tyckte saknades.

    Jag ser därför fram emot dina recensioner som jag tycker är väldigt bra. Berätta gärna om Malin Goetz ögonkrämen. Hotellet vi bodde på i London hade deras produkter och jag blev positivt överraskad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade också hoppats på lite matigare text, jag är tex grymt nyfiken på vad resten av juryn tyckte!

      Utförliga recensioner utlovas! Jag såg de små lyxiga kitten på dina bilder. Du måste fått lust att göra en "Ross" och smuggla med dig hem ;)

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    3. Haha :-) Jag gjorde faktiskt en "Ross" men jag frågade först och det var helt ok. Har inte hunnit testa dem mer än en gång ännu och förpackningarna är ju så små så det går ju inte att säga bu eller bä direkt, mer bara ett första intryck.

      Radera
  2. De M&G-produkter jag har testat är toppen!

    SvaraRadera
  3. Mascaran är jag lite nyfiken på. Är på jakt efter en ny.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då avslöjar jag direkt att jag gillar den! Jag brukar gilla Lancomes maskaror, under flera år körde jag bara med dem.

      Radera
  4. Jag har riktigt tråkiga mörka ringar under ögonen så den där ögonkrämen (för det är det väl) från Clinique får du gärna testa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det ä en ögonkräm. Recension utlovas inom kort!

      Radera
  5. Ögonkrämen låter intressant! Vad roligt att få sitta som jury, fast jag hade nog blivit lite stressad/nervös och säkert bytt åsikt några gånger haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jättekul! Jag velade en hel del, och testade om och om igen ;)

      Radera