tisdag 12 mars 2013

Nytt i brevlådan från Too Faced, Burt's Bees, DuWop m fl

Igår landade ett trevlig kuvert med lite smått och gott från en PR-byrå. Spännande saker, blandat gammalt och nytt. är kommer en kort presentation:

Absolutely Flawless Concealer från Too Faced. Jag har varit så nyfiken på denna! Attans att Perfect Nude är alldeles för mörk för testning. Vanilla hade säkert vart perfekt, det är den nyansen jag har i märkets BB-kräm.

Från Burt's Bees kommer två läpprodukter, ett mörkt Lip Gloss i färgen Sweet Sunset och ljusrosa Lip Shine i Wink. Jag har hört mycket gott om märket, så det ska bli kul att testa!

Från Emite Make Up kommer Precision Eye Pencil i färgen Damson Black. Jag använder väldigt sällan svart kajal, men jag kan ju alltid testa och lägga vantarna på den i någon annan färg längre fram.

En liten fin handkrämstub låg också i kuvertet, nämligen Crabtree & Evelyn Ultra-Moisturising Hand Therapy i doften Iris. Här behövs ingen avancerad testprocedur, jag är stort fan av märkets handkrämer sedan tidigare. Doften är frisk, blommig och god. Uppskattad lyx för blöjbytande mammahänder!


Sist men inte minst fans glammiga Private Lipstick från DuWop med. Det är ett läppstift som ska anpassa sin färg för att passa bäraren. Det låter lite osannolikt, men färgen Private Red ser oerhört snygg ut. LOTD coming up!

Nu inleds testning deluxe. Mer om produkterna en och en vid senare tillfälle!

11 kommentarer:

  1. Åh va roligt!! Många fina produkter :-)

    Jag har föresten en tävling hos mig, kika gärna in.

    SvaraRadera
  2. Ooh vad spännande! Längtar mest efter recension på Burt's Bees produkterna samt det läckra läppstiftet från DuWop :) kramar carolin från Min Boudoir

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilder och omdömen kommer så snart jag hinner!

      Radera
  3. Så fina grejer! Jag är mest nyfiken på läppisarna! /Lotta

    SvaraRadera
  4. Perfect nude är ju nyansen jag tänkte köpa sist jag va på matas men då va den slut :(
    Vad skoj med nyheter :) ska bli kul att se vad du gillar dom samt färgprover :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättekul!

      Vi kanske kan göra någonsorts byte? :)

      Radera
    2. Jo men absolut :)
      Frågan är vad du vill byta med? :)

      Radera
    3. Kanske rätt färg? Jag mejlar!

      Radera