tisdag 19 mars 2013

Recension: IsaDora Clear Nail Gel 6-i-1

Här är det full rulle i såväl brevlåda som inbox, men å andra sidan finns det en och annan recension som väntar på att bli skriven också. Svårt att veta var man ska börja. Som ni ser blir det en lackrecension först. 

IsaDoras Clear Nail Gel 6-i-1 (79 kr) är baslack och topplack i ett. Man lovar utjämnande effekt, superglans, hållbarhet och skydd mot missfärgningar. Glansen är lackets största styrka tycker jag. Skyddet mot missfärgningar och utjämningen är också bra. Beträffande hållbarheten är lacket dock mediokert, både som över- och underlack. Vill man ha en två-i-enprodukt är det okej, men jag återgår till Second Nail och Seche Vite när min flaska är slut.
Betyg: 3 av 5

6 kommentarer:

  1. Låter som att jag också behåller SecondNail och SV!

    SvaraRadera
  2. Skulle kunna tänka mig att testa det här som baslack.

    SvaraRadera
  3. Mina naglar bli alltid så torra av Isadoras nagelprodukter - så även denna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad jobbigt! Några sådana problem har jag inte märkt av.

      Radera