onsdag 27 mars 2013

Dagens öga med Penny Lane och Free Bird

Direkt när jag öppnade min The Vice Palette .tänkte jag att jag skulle kombinera Penny Lane och Free Bird. Nu är det gjort! Jag blev nöjd.

Många prytlar i dagens: The Vice Palette från Urban Decay (färgprover här), ny primer och BB-borste från KICKS, Gull maskara också från IDUN Minerals (recenison här), Too Faceds BB-kräm Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care MakeupGeorgia från Benefit, concealertrion Cover & Correct från Kicks Private Label (recension här) och finfina rouget Must Have från samma märke, brynskugga ur Le Regard Pro från Lancômes (recension här), UDPP Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced och IDUN Minerlas läppglans Mary.

3 kommentarer:

  1. Jättesnyggt!! Blir nyfiken på flera av produkterna.

    SvaraRadera
  2. Underbar sminkning, ljuvt och fint men ändå färg...

    SvaraRadera