fredag 29 mars 2013

Lång holofredag

Påsken till ära har jag plockat fram favoriten Jade Vermelho Surreal till veckans holofredag. Lack med orange touch passar väl bra till påsk?

Som alltid med Jade är lackegenskaperna enastående. Jag har två tunna lager ovanpå Second Nail , inget överlack.

Firar ni också holofredag idag? Det hoppas jag att ni gör! Berätta gärna i kommentarerna, så att vi kan kika in hos varandra. Den sedvanliga länklistan tar semester idag. Vi ska flänga omkring till hela tjocka släkten, så jag vågar inte räkna med tillräckligt mycket datortid. Hoppas att ni har förståelse för det. Sist men inte minst: Glad påsk!

29 kommentarer:

  1. Vilken underbar holo, jag är så nyfiken på Jade's holos.
    Jag är faktiskt med idag, det var längesen! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad Påsk till dig Kerstin! :-)

      Radera
    2. Tack, hoppas du ockå haft en bra påsk!

      Kul att du är med igen, nu ska jag surfa runt och spana in!

      Radera
  2. När jag skulle beställa Jade förra veckan så var det här slut, åh vad det känns jobbigt efter att ha sett dina bilder! :(
    Jag firar holofredag x 2 idag.
    Här är "Not In This Galaxy" från senaste China Glaze Holographic-kollektionen:
    http://sleepyelin.blogspot.se/2013/03/china-glaze-not-in-this-galaxy.html
    Och sen har jag även gjort en snyggt frankenlack som jag visar upp idag:
    http://sleepyelin.blogspot.se/2013/03/sleepy-e-namnlos-just-nu.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd att den var slut!

      Jag kommer och spanar in din båda manikyrer så snart jag kan!

      Radera
  3. mmm så snyggt detta är!!
    Jag kommer vara med ska bara lacka färdigt ;)
    Glad Påsk!!

    SvaraRadera
  4. Det där är verkligen fint! =))
    Jag är med idag, med ett ägggulegrönt lack... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      oj, det låter verkligen spännande!

      Radera
  5. Jag är med idag, ett snabbt inlägg blev det men bättre än inget alls? ;)
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  6. Underbart vackert lack! Jag är också med idag med ett Hologlam-lack. Glad påsk =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ska bli kul att se hologlam på!

      Glad påsk!

      Radera
  7. Vermelho Surreal! Min röda favoritholo! Så himla vacker.

    SvaraRadera
  8. Det här är verkligen sensationellt vackert! Och du har då rätt, Jade är fenomenala. Jag är också med och firar!:)

    SvaraRadera
  9. Glad Påsk! Otroligt vackert lack!
    Jag är med idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad påsk och tack!

      Kul att du är med :)

      Radera
  10. Oranget är helt rätt till påsk:) Jag är också med idag, om än något sent.

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  11. Jag är med idag med ett Linda Johansen-lack. Glad påsk! :-)

    SvaraRadera
  12. Älskar det här lacket!

    Jag visade ett påskholo igår :)

    Ha en riktigt Glad Påsk!

    SvaraRadera
  13. En härlig färg och ett bra val. Ha en härlig påsk! :D

    SvaraRadera