onsdag 25 mars 2015

Nyhet: Clinique Colour Pop Lip Colour + Primer (swatches!)

I maj 2015 lanserar Clinique ett helt nytt läppstift - Clinique Colour Pop Lip Colour + Primer. Stiften ska ge en sammestlen finish med rika färger samtidigt som de har primereffekt som återfuktar, vårdar och håller färgen på plats länge. I formulan återfinns både Sheasmör och Murumurusmör som återfuktar och vårdar och böjbara polymer som håller kvar fukten.

Visst ser pressutskicket frestande ut! Eftersom läppstiften kom i en chokladkartong trodde jag ett kort ögonblick att jag fått en chokladkartong till påsk. Det hade ju varit gott, men läppstift är bättre!

Clinique Colour Pop Lip Colour + Primer kommer i 16 kulörer:

Nude Pop, Bare Pop, Cola Pop och Beige Pop i den naknare färgskalan. 

Melon Pop, Poppy Pop, Passion Pop och Cherry Pop är varma toner. 

Här ser ni rosa färgerna Sweet Pop, Punch Pop, Wow Pop och Fab Pop.

Slutligen de lila nyanserna Love Pop, Plum Pop, Berry Pop och Grape Pop.

Här ser ni Poppy Pop på, otroligt snygg färg tycker jag så det var det jag högg in på först. På mina läppar as we speak! 

Jag kommer nog inte att swatcha alla stiften på läpparna i ett enda inlägg, ni får se dem efterhand som jag faktiskt bär dem istället! Vilka färger av Clinique Colour Pop Lip Colour + Primer är ni mest nyfikna på? Att bära själva? Att se här i bloggen?

6 kommentarer:

  1. Vilket lyxigt utskick! De ser jättefina ut. Jag skulle gärna se wow pop på läpparna.

    SvaraRadera
  2. Wowa wow vilka fina!! Älskar de läpp-produkter jag testat från Clinique.

    SvaraRadera
  3. Oooh, det var många fina läppisar det! Plum pop vore kul att se på :)

    SvaraRadera