lördag 7 mars 2015

Färgprover på IsaDora Eye Color Bar 60 Nude Essentials och Fine Eyeliner Stylo 02 Dark Brown

Idag vankas det fler färgprover från IsaDoravårkollektion Nude Essentials Spring Make-up 2015Ni ser neutrala ögonskuggspaletten Eye Color Bar i 60 Nude Essentials och Fine Eyeliner Stylo i nya färgen 02 Dark Brown. Jag har hunnit testa dem även på ögat, hur det såg ut kan ni se här!

Är ni nyfikna på den lila varianten av Eye Color Bar, Smokey Mauves, hittar ni färgprover här. 


Här ser ni liner och skuggor, på bar hud på handryggen. Skuggorna är väldigt fina och jämna i kvaliteten och eyelinern lättmålad och sitter bra. Tummen upp!

Färgprover på läppgrejer från samma kollektion hittar ni här.

4 kommentarer:

  1. En trevlig palett och eyelinern är väldigt bra och lättmålad, skulle kunna tänka mig att skaffa den i svart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så glad att jag har linern just i brunt, skulle gärna ha ännu fler färg-färger. Men du passar finfint i svart, så jag förstår att du är sugen på en sådan :)

      Radera
  2. Fina nyanser som passar till mycket

    SvaraRadera