måndag 2 mars 2015

Blå måndag med Lancôme My French Palette

I helgen satte jag penslarna i min ny älskling My French Palette från Lancômes vårkollektion 2015 French Innocence. Vilken känsla! Och vilka skuggor! De är väldigt trevliga att jobba med och paletten ligger fint i handen. Härligt lyxigt. Jag passade också på att testa IsaDoras nya volymmaskara Volume Lash Styler, och den verkar inte dum alls. 

Idag har jag använt de tre skuggorna längst till vänster, och de båda ljusaste beige. Det ska bli ett rent nöje att prova igenom olika kombinationer framöver! Och visst blev det tillräckligt blått för att kvala in i dagens Blå måndag hos MakeuppbyBlowfish

Här ser ni vad jag använt: 

8 kommentarer:

  1. Super snyggt! Behövs såna här glada färger nu i det trista vädret

    SvaraRadera
  2. Underbart fint, håller med ovan talare, vi behöver inte mer grått....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Mitt hörn av Skåne bjuder på strålande sol idag. Jag ämnar fira med promenad för att titta på lyftkran in action efter föris :)

      Radera
  3. Vad kul att få se paletten in action. Himla fint blev det också, härligt vårigt med turkost!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det känns som om vi kommer att ha mkt kul framöver, paletten och jag :)

      Radera
  4. Klart du kvalar in! Förlåt min frånvaro dock men jag hoppas snart på att må mycket bättre :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen ingen fara, skönt att du mår bättre nu!

      Radera