måndag 9 mars 2015

Blå måndag med Yellow Pop och Deviant


Jag fortsätter leka med  nya fynden från The Body Shops vårkollektion Colour Euphoria. Här har jag provat tre färger ur Yellow Poppy Shimmer Cubes (färgprover finns här), och passar på att haka på blå måndag hos MakeuppbyBlowfish.

Jag började med att lägga den knallblå skuggan över hela rörliga ögonlocket. Sedan tonade jag den mörkgrå i globlinjen och la den vita i inre ögonvrån. Riktigt så knalligt som på bilden närmast ovan blev det inte i verkligheten, men nästan!



Här ser ni vad jag använt:

4 kommentarer:

  1. Vet du att jag blir glad av dina sminkningar! 😍

    SvaraRadera
  2. Wow vilka härliga färger! De verkar fästa bra på locken också, blir så sugen på att slå till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, de fäster mycket bättre än en del äldre Shimmer Cubes, speciellt med UDPP under.

      Radera