tisdag 3 mars 2015

IsaDora Twist-up Matt Lips Orange Pop, Super Pink och Raving Red på läpparna

Redan när jag packade upp de nya färgerna av Twist-up Matt Lips från IsaDoras i helgen och provade dem på handen var jag tvungen att prova alla tre på läpparna. Så galet snygga! Till saken hör att mina läppar var supertorra, men resultatet blir ändå bra tycker jag, till och med på närbilder! 

Ovan ser ni 62 Raving Red en ursnygg klassisk röd. Perfekt till fest, eller vardagspiff, för den delen. 

Här ser ni 60 Orange Pop, en orangeröd färg som inte ber om ursäkt för sig. Jag är väldigt förtjust i nyanser som denna så Orange Pop lär bli en ständig följeslagare framöver. 

58 Super Pink är också knallig och snygg. Jag bär sällan så kalla rosa toner, men om jag skulle göra det kommer jag att sträcka mig efter denna. 

För att summera: Många tummar upp för Twist-up Matt Lips! De är både lättmålade, lättburna och toksnygga. 

10 kommentarer:

  1. Vilka superfina swatcher på härliga stift!och vad snabb du var, jag har inte mer än hunnit lägga mina på sminkbordet, ska nog testa i helgen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar bilderna :) Jag misstänker att du kommer att gilla stiften också!

      Radera
  2. Jättefina! Är en "sucker" för riktigt röda läppstift, den i mitten ser underbart läcker ut! :)

    SvaraRadera
  3. Oj så fina! Den röda måste införskaffas!

    SvaraRadera
  4. De ser superfina ut! Vill ha alla tre :D

    SvaraRadera