onsdag 26 maj 2010

U Must Have This!


Idag har jag hemma från jobbet med halsfluss. Usch, fy och gnäll! Det enda positiva med det är att man kan passa på att prova nya fina lack...


...till exempel U Must Have This från H&M. Färgen är jättefin och somrig. Inte riktigt så lysande som på den vänstra bilden här ovan, men det är ganska nära!


Lite fler bilder. Utöver att hinna måla naglarna i sjuksoffan, har jag skrivit om KICKS Beauty Report 2010 och recenserat två grymma fuktkrämer. Allt för att hålla mig sysselsatt på en lagom vilsam nivå!

U Must Have This! Ja, det måste du! Det lär bli en hel del aktivitet här tills penicillinet tar...


12 kommentarer:

  1. Härlig färg!

    Vad synd att du är sjuk. Halsfluss är så vidrigt att ha... Hoppas du snart mår bättre.

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack! Penicillinet borde kicka in snart...

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Halsfluss är hemskt!

    SvaraRadera
  4. Älskar lacket, tycker synd om halsen... stackare! Hatar att ha halsfluss, brukar få det nån gång om året och det är inte kul!

    SvaraRadera
  5. åh de där stod jag faktiskt och höll i men köpte inte..ångrar mig :D Krya på dig!

    SvaraRadera
  6. Des: Tack! Jag är faktiskt redan bättre, antibiotika ÄR verkligen århundradets uppfinning!

    Ninni: Jag usch, det är inte kul. Lacket är en bra tröst =)

    Linda: Det är nog inte för sent att haffa ett eget exemplar!

    SvaraRadera
  7. snyggt! jag som bara har röda och rosa nyanser längtar lite efter t ex blått eller grönt!

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Karin: Tack! Vill man ha blått och grönt är H&M the place to go =)

    SvaraRadera
  10. Fröken Frodig27 maj 2010 kl. 18:45

    Åh så trist med halsfluss! Krya på dej :)

    SvaraRadera
  11. stackars stackars Kerstin! men du har vackra naglar iaf, om den nu är nån tröst, och det är det nog:)

    SvaraRadera
  12. Fröken Frodig: Tackar =)

    Emma P: Fina naglar är alltid en tröst, liksom uppmuntrande kommentarer =)

    SvaraRadera