torsdag 27 maj 2010

Kusin vitamin



Idag känner jag mig något bättre i halsen, och beslöt att måla mig ett riktigt vitaminpiller. Jag tror faktiskt att det hjälpte lite!


Jag har använt den gröna och den gula skuggan ur IsaDoras palett Delerious (som inte verkar finnas i ordinare sortiment). Skuggorna ligger på en grund av Benefits Stay don't stray och har sällskap av gröna Urban Decay-kajalen Grafitti. Jag har också använt VibraLash Mascara, Benefit Powderflage, brynpenna från H&M (bästa budgettipset!) och fina rosrouget Glam Rosé Blush Duo från L'Oréal.

8 kommentarer:

  1. Åh, Kerstin, det där är superfint! Man blir sådär sommarsugen!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du mår bättre! Du är snygg som bara den också! Riktigt fina färger som du klär i som hand i handske!

    SvaraRadera
  3. Väldigt vackert och färgglatt Kerstin! Ha, klart det hjälpte, man brukar känna sig fräschare om man ser fräsch ut:)

    SvaraRadera
  4. Jag blev piggare av att titta på bilderna. Bra att du känner dig piggare.

    SvaraRadera
  5. mycket fin kombenation,jag gillat!!!!

    SvaraRadera
  6. Ninni: Tack! Kul att höra =)

    Sminkan: Tack snälla du!

    Emma P: Tack snälla! Ja, det gör ofta stor skillnad att fixa till sig ordentligt!

    SminkJante: Tack! Vad bra att du också blev pigg =)

    Ingegerd: Tack =)

    SvaraRadera