onsdag 26 maj 2010

Kleinblått och guld


Idag har jag faktiskt inte sminkat mig alls. Så här såg jag dock ut igår:



Ögonsminkningen är gjord med favoritpennan från förra sommaren, Deviant, och Lancômepalletten som jag trånade efter redan då men köpte först långt senare.



Varma rouget Worship kommer från FACE Stockholm, Palette Liberté 01 Indigo Royauté från Lancômes kollektion Declaring Indigo, highlighterskuggan Bikini line från Benefit, kajalen från Urban Decay, maskaran från Clinique och concealern Touche Éclat från Yves Saint Laurant.

8 kommentarer:

  1. Du har verkligen lyckats med pennan, superfint målat, kan verkligen förstå att pennan är en favorit, så läcker färg!

    SvaraRadera
  2. Åh va fint, blått och guld är vekligen snyggt tillsammans! Vilken lyster i pennan!

    SvaraRadera
  3. Des: Tackar!

    Ninni: Tack! Jag måste erkänna att pennan fick lite hjälp på traven av en av de blåa lancomeskuggorna =)

    Linda: Tack! Jag är väldigt förtjust i den kombon! Deviant är egentligen lite kallare i nyansen, här har jag lagt blå skugga utanpå.

    SvaraRadera
  4. Det var jätteläckert med den blåpennan och skuggan ovanpå (eller hur man nu ska säga).
    Jag blir så sugen på Lancome paletten varje gång du visar den.

    SvaraRadera
  5. SminkJante: Tack! Jag ångrar inte en sekund att jag köpte paletten! Slå till om du får chansen =)

    SvaraRadera
  6. Shit vad snyggt! Fantastiskt med den eyelinern mot det guldiga...

    SvaraRadera