torsdag 7 november 2013

Vinn i ACO-labbet!

Det var verkligen på tok för länge sedan vi hade någon tävling här i bloggen, men nu är det dags! Kommer ni ihåg att jag skrev om ACO-labbet för ett tag sedan? Nu har även tre av er möjlighet att få logga in där och vinna en ansiktskräm med personligt budskap på tuben. 

Vad vill ni skriva till er själva (eller en vän) på tuben? Vill ni ha ACO FACE Plus Vitalising Anti-Age Day Cream eller ACO FACE Plus Rich Moisture Anti-Age Face Cream? Berätta i kommentarerna senast midnatt på söndag så utser ACO och jag tre vinnare på måndag! Glöm inte ange mejladress.

Psst! Jag håller på att testa Vitalising Anti-Age Day Cream och resten av ACO FACE Plus-gänget, och vi verkar passa bra ihop! 

12 kommentarer:

  1. Det ska stå Fejssmoschel på mammas tub med ACO FACE Plus Vitalising Anti-Age Day Cream

    SvaraRadera
  2. På min tub skulle det stå: Världen är din

    Jag behöver den typen av hybrisaktig peppning för att ta mig igenom livet som student, deltidsarbetande och singelmamma just nu haha.

    eriksson.nadja@telia.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle satsa på "ACO FACE Plus Vitalising Anti-Age Day Cream"

      Radera
  3. Jag är gärna med!
    Vinner jag blir det en ACO FACE Plus Rich Moisture Anti-Age Face Cream med texten: Du blir bara vackrare och vackrare. (till mig själv...vill ha lite pepp...)
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2013/11/10-nov-vinn-i-aco-labbet.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  4. Jag vill tävla! Skulle vilja skicka en Nourishing-varianten till min mamma som just blivit pensionär. (anna_stråle at hotmil.com)

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja vinna till min underbara vän! Jag skulle ha texten "You amazing". För hon är verkligen fantastisk och hon borde få se och höra det varje dag! Håller tummarna att jag vinner till henne!

    SvaraRadera
  6. Ps. Glömde skriva att jag gärna vill vinna: ACO FACE Plus Rich Moisture Anti-Age Face Cream till min vän.

    SvaraRadera
  7. Helena i Uppsala
    Det står "Sköna Helena"
    på ACO FACE Plus Rich Moisture Anti-Age Face Cream
    (går in i morgon och kollar om jag varit lyckosam)

    SvaraRadera
  8. "God morgon, kära du! Dagen är din, ta tillvara på den, och var snäll mot dig själv!"

    En liten morgonhälsning.. Skulle gärna önska mig ACO FACE Plus Rich Moisture Anti-Age Face Cream, tycker den verkar vara så härlig och precis det min lite äldre och torra hy behöver så här till vintern. //Ylva

    SvaraRadera
  9. Jag önskar vinna ACO FACE Plus Vitalising Anti-Age Day Cream, en höstpresent till min älskade mor

    "Mogen Skönhet"

    MVH Sofie Altuntas
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag vill skriva "Lycka till på nya jobbet" till min syster.

    mvh
    SandraKC at gmail.com

    SvaraRadera