fredag 22 november 2013

Orange holofredag

 Det finns (iallafall i min samling) på tok för lite orange holo. Tur att jag har Sminkans holoöverlack! Här ser ni ett lager av överlacket över supersnygg 742 Sultan Palace från IsaDoras höstkollektion Trend Nails A/W 2012 Jewels of Orient.


Firar ni också holofredag idag? Berätta gärna i kommentarerna! Denna vecka har jag förhoppningsvis lyckas fixa LinkUp. Om inte kommer det länkar när jag hinner (kanske inte i helgen). Hoppas vi ses bland alla regnbågar och att länkningen funkar!
Uppdatering: Ojoj, länkarna blev ju inte helt rätt! Jag ska ta tag i detta så snart jag har möjlighet. Tack Lela för instruktioner om hur man rättar till! Nu ska vi fortsätta kurera våra förkylningar hemma hos mina päron. (Betänk att maken, och troligen även sonen, är extra hårt drabbade. Stöd mansförkylningsforskningen!)





16 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt! Jag måste verkligen lägga vantarna på ett holoöverlack!

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt vackert!! Tyvärr är jag inte med idag.....

    SvaraRadera
  3. Jag är med i dag för ovanlighetens skul. Kul!!! Dock verkar det som om din blogg är för smal för inlinkz eller nått för vart fjärde lack syns inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du är med :) Nu är det fixat!

      Radera
  4. Kul att du också börjat med inlinkz, det underlättar en hel del och jag gillar kollaget som automatiskt blir. :P jag måste dock hålla med Annefia om att något är galet eftersom allting inte visas. Borde ju gå att kontakta dem och fråga vad som gått knas.
    Väldigt snyggt med det "oranga" holot, verkligen klockrent och jag blir sugen på sommar och sol.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så kul med bilderna till länkarna!

      Tack!

      Radera
  5. Problemet med att alla deltagare inte syns är förmodligen för att du har en ganska bred högermarginal och har inlinkz inställd på att visa fyra i bredd.
    Logga in på ditt inlinkzkonto, välj edit link-up och scrolla ner till Display och välj Number of columns: three så ser det nog bättre ut. InLinkz är inte så komplicerat men jag fick inte kläm på alla inställningar förrän vecka tre;)

    Hoppas du kommer trivas lika bra med InLinkz som jag gör. Det sparar mig så mycket tid och stressmoment varje söndag. Nu kan jag slappna av mer eftersom jag vet att det sköter sig självt mer eller mindre. Dessutom är det kul att se statistiken efter varje linkup:)

    Gillar skarpt din idé om att lägga holotopcoat på oranget. Sultan Palace är väldigt vackert som det är men det blev inte ett dugg sämre med lite holo ovanpå:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för hjälpen, det var ju lätt fixat! Så himla praktiskt med automatiska bilder o länkar :)

      Och tack! Jag var så himla sugen på oranget :)

      Radera
  6. Jäklar vad snyggt detta blev! Perfekt kombination!

    SvaraRadera
  7. Hm jag har ju faktiskt ett holoöverlack någonstans.. Kanske skulle testa det på mina vanliga lack lite oftare. Har nog bara testat det en gång, och det som du gjort här med orange är ju riktigt snyggt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du måste testa, det är jättekul att experimentera med :)

      Radera
  8. Ser ju helt spektakulärt ut! Gillar verkligen orange och holo och som vanligt blir jag förvånad att jag gjort ett så bra holoöverlack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är minsann inte alls förvånad :)

      Radera