fredag 8 november 2013

Julens dofter hos The Body Shop

Äntligen ska vi ta en titt på årets juldofter från The Body Shop! Precis som förra året återkommer Cranberry Joy, Ginger Sparkle och Vanilla Bliss. Inte mig emot, alla tre dofterna är goda.

Ginger Sparkle är min favorit bland de tre dofterna. Vilken gillar ni bäst?

I de tre serierna finns följande produkter:
Hand Wash (240 ml, 100 kr)
Hand Lotion (240 ml, 150 kr)
Body Butter (200 ml, 195 kr)
Heart Soap (40 kr)
Body Polish (200ml 165 kr)
Lip Dome (6,5 ml, 65 kr)
Hand Cream (30 ml, 65 kr)
Shower Gel (250 ml, 90 kr)
Home Fragrance Oil (30 ml, 60 kr)
Jag tycker det var kul att alla tre handkrämerna landade för testning. Det ska bli kul att jämföra och utvärdera dem! De små tuberna är perfekta för handväskan.

Här ser ni Ginger Sparkle Hand Wash och Hand Lotion. Jag tycker att de ser rysligt snygga och lyxiga ut! Pumpflaskor är ju himla bra, så jag tänker mig ett en sådan duo ska få flytta in i mitt kök. Kanske ska jag köpa till badrummet också, slår det mig nu...

Det finns en mängd fina present-kit också, men dem tar vi en noggrannare titt på när vi kommer närmre jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar